Тема.Таблиці додавання та віднімання чисел 7,8,9.
☺Перегляньте відео та повправляйтесь в обчисленнях.
☺Давайте пригадаємо:
Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше?
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало менше?
- Чи можна при додаванні чи відніманні одержати те саме число? У якому випадку?
- Як називаються числа при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок?
- Як називаються числа при відніманні?
- Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
- Що таке десяток?
- Як називаються числа, що закінчуються 0?
Робота з підручником (с.74)
- Відкрийте підручники на сторінці 74.
- Розгорніть зошити, запишіть число "8 лютого".
- Пропишіть рядок цифри 8. Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
- Виконайте завдання 2 на сторінці 74 (усно).
Фізкультхвилинка
- Завдання 3. Запишіть у зошит "Задача"
- Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
- Про що говориться в задачі?
- Скільки простих олівців має Оля?
- Що відомо про кольорові олівці?
- Яке запитання задачі?
- Запишіть розв'язання у зошит.
- Завдання 5. Виконайте дії за допомогою числового ряду (усно).
Молодці! Дякую за роботу🌞
Немає коментарів:
Дописати коментар