понеділок, 7 лютого 2022 р.

2. Математика 08.02.22 (асинхронно)

 Тема.Таблиці додавання та віднімання чисел 7,8,9.

Перегляньте відео та повправляйтесь в обчисленнях.


☺Давайте пригадаємо:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше?
    • Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало менше? 
    • Чи можна при додаванні чи відніманні одержати те саме число? У якому випадку?
    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
    • Що таке десяток?
    • Як називаються числа, що закінчуються 0?

Робота з підручником (с.74)

  • Відкрийте підручники на сторінці 74.
  • Розгорніть зошити, запишіть число "8 лютого".
  • Пропишіть рядок цифри 8. Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
  • Виконайте завдання 2 на сторінці 74 (усно).

Фізкультхвилинка


  •  Завдання 3. Запишіть у зошит "Задача"
  1. Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
  2. Про що говориться в задачі?
  3. Скільки простих олівців має Оля?
  4. Що відомо про кольорові олівці?
  5. Яке запитання задачі?
  6. Запишіть розв'язання у зошит.
  • Завдання 5. Виконайте дії за допомогою числового ряду (усно).
Молодці! Дякую за роботу🌞

Немає коментарів:

Дописати коментар

Розклад

  Розклад уроків: 1. Єдиний урок "24.02.22" Рік Незламності + ЯДС (Синхронно) 2. Англійська мова (Асинхронно) 3. Українська мова (...