Тема. Додавання та віднімання числа 7.
Перегляньте відео та відгадайте загадки на логіку та уважність.
Щоб налаштуватись на роботу - дайте відповіді на запитання:
Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше?
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало менше?
- Як називаються числа при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок?
- Як називаються числа при відніманні?
- Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше?
Сьогодні досліджуємо таблиці додавання та віднімання числа 7.
Попрацюйте з наступним відео.
Робота з підручником:
✅Відкрийте підручники на сторінці 72.✅Розгорніть зошити, запишіть число "4 лютого" .
Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
✅Пропишіть рядок числа 4.
✅Пропишіть рядок числа 4.
✅Прочитайте та письмово виконайте завдання №2. (2 стовпчика по 6 прикладів)
Фізкультхвилинка
1. Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
2. Про що говориться в задачі?
3. Скільки стільців пофарбував тато?
4. Скільки стільців залишились непофарбованими?
5. Яке запитання задачі?
3. Скільки стільців пофарбував тато?
4. Скільки стільців залишились непофарбованими?
5. Яке запитання задачі?
6. Запишіть розв'язання у зошит.
✅Усно виконайте завдання №6.
Дякую за роботу💚
Немає коментарів:
Дописати коментар