четвер, 3 лютого 2022 р.

2. Математика 04.02.22 (синхронно)

 Тема. Додавання та віднімання числа 7.

Перегляньте відео та відгадайте загадки на логіку та уважність.


Щоб налаштуватись на роботу -  дайте відповіді на запитання:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше?
    • Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало менше?
    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше?

Сьогодні досліджуємо таблиці додавання та віднімання числа 7. 

Попрацюйте з наступним відео.


Робота з підручником:

✅Відкрийте підручники на сторінці 72.
✅Розгорніть зошити, запишіть число "4 лютого" 
Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
✅Пропишіть рядок числа 4. 
✅Прочитайте та письмово виконайте завдання №2 (2 стовпчика по 6 прикладів)

Фізкультхвилинка


Запишіть у зошит Задача № 3.

1. Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
2. Про що говориться в задачі?
3. Скільки стільців пофарбував тато?
4. Скільки стільців залишились непофарбованими?
5. Яке запитання задачі?
6. Запишіть розв'язання у зошит.

✅Усно виконайте завдання №6.

Дякую за  роботу💚

Немає коментарів:

Дописати коментар

Розклад

  Розклад уроків: 1. Єдиний урок "24.02.22" Рік Незламності + ЯДС (Синхронно) 2. Англійська мова (Асинхронно) 3. Українська мова (...