неділя, 10 квітня 2022 р.

Навчання грамоти (читання + письмо) 11.04 22 (асинхронно)

 Тема. Виразне читання віршів про місяці. Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень.

💜Прочитайте і відгадайте загадку (с. 100 підручника)


- Хто такі  12 братів?
- Назвіть 12 місяців.
- Назвіть пори року.
- Прочитайте ще раз вірш. 
- Скільки місяців має кожна пора року? Назвіть їх.
🌞

🌸

🍂


💛 Робота над віршем Ф. Петрова " Від зими до зими"
Словникова робота


- Прочитайте вірш і розкажіть, що робить кожна пора року. 
💚 Робота над малюнками
    *Розгляньте малюнки.
    *Які пори року зображено на них?
    *Назвіть місяці кожної пори року.
💙Робота над уривком вірша К. Перелісної .
    *Прочитайте уривок та зверніть увагу на розділові знаки.
    *Який місяць вам найбільше подобається? Чому?

💛Письмо


Робота в зошиті

💙Доберіть до слів веселка, пес, гарний, радісний близькі за значенням. Запишіть утворені пари за зразком.
💛Складіть і запишіть два речення - про веселку та про песика.

Дякую за роботу💗



Немає коментарів:

Дописати коментар

Розклад

  Розклад уроків: 1. Єдиний урок "24.02.22" Рік Незламності + ЯДС (Синхронно) 2. Англійська мова (Асинхронно) 3. Українська мова (...