Тема. Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел.
💙💛Давайте пригадаємо, про що йшла мова на минулому уроці. Прочитайте числа в кожному ряді.
- Назвіть круглі числа.
- На скільки кожне наступне число більше?
- На скільки попереднє число менше?
- Яка цифра у числі 78 вказує на розряд десятків?
- Яка цифра у числі 63 вказує на розряд одиниць?
- Яке число містить у собі 10 десятків?
💙💛Виконайте завдання за зразком (усно).
💙💛Розкладіть числа на суму розрядних доданків (усно).
💙💛Розгорніть підручники на сторінці 97. У зошитах запишіть число " 4 квітня".
✅№ 8. Скажіть, котру годину показує кожен годинник.
💙💛Запишемо у зошитах час, що вказаний на годинниках.
5:00, 17:00, 3:00, 15:00, 10:00, 22:00.
✅№ 5. Усно обчисліть вирази. Пригадайте скільки сантиметрів у дециметрі.
✅№ 7. Обчисліть усі вирази та запишіть 6 на вибір у зошити.
✅ Задача № 6.
- Запишіть у зошит Задача № 6.
- Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
- Який це тип задачі?
Це задача на знаходження невідомого зменшуваного. Пригадайте правила знаходження невідомого зменшуваного.
- Про що говориться в задачі?
- Скільки ластівок полетіли?
- Скільки ластівок залишилось?
- Яке запитання задачі?
- Складемо короткий запис до задачі.
Було - ?
Полетіли - 4 ластівки
Залишилось - 5 ластівок
- Запишіть розв'язання та відповідь у зошит.
✅ Запишіть двоцифрові числа у вигляді суми розрядних чисел.
26=__+__ 41=__+__
67=__+__ 89=__+__
💙💛Діти, дайте відповіді на питання.
- Що нового ви дізналися на уроці?
- Які розряди ви знаєте?
- На якому місці записують десятки? одиниці?
- Як утворюються двоцифрові числа?
Дякую за роботу♥
Немає коментарів:
Дописати коментар