четвер, 5 травня 2022 р.

Навчання грамоти ( письмо) 06.05.22 (синхронно)

 Тема. Побудова, правильне інтонування і записування запитань.

🌻Розгляньте зображення.
  • Пригадайте, як називається розділовий знак, зображений на картинці.
  • Що він означає?
  • Коли його використовують?
👀Перегляньте відео та пригадайте, що ми знаємо про речення.
  • Коли ми використовуємо питальні речення?
Робота в зошиті
🌿Вибіркове списування. 
  • Прочитайте текст.
  • Випишіть з тексту запитання.

Жив на озері метелик. Дивиться, а по озеру пливуть хмарки.

— Хмаринки, де ви живете? В озері? — запитав метелик.

— Ні, — відповідають хмари, — наш дім високо. Бачиш: у синім небі ходять хмари, усміхаються і линуть променисті.

— Ви можете взяти мене із собою? Я так хочу побувати у вас у гостях!

Одна хмаринка підпливла й забрала метелика.

Цілий день він грався з хмаринками.

 Хмари, вам зі мною стало важко?

— Ні, легкокрилий метелику, ми тепер не променисті, а лапаті. Хмари-водовози.

Перечекав наш мандрівник дощ та й полетів шукати свій квітковий будиночок.

🌿Вправа "Чарівники".

💛Прочитайте речення. 

💛Перетворіть їх на запитання.

     1. Сашкові сім років.

     2. Іринка навчається у третьому класі.

💛Утворені речення запишіть у зошит.

Молодці! Дякую за роботу💖


Немає коментарів:

Дописати коментар

ЯДС 28.02.25

 Тема. Господарська діяльність людей у зоні степу. Охорона природи. ❤Робота в підручнику (с. 49-51) ❤Опрацюйте сторінки в зошиті відповідно ...